World Hydrogen Summit 2023 second article

Bureau Veritas neemt deel aan de World Hydrogen Summit 2023

mei. 1 2023

Bureau Veritas neemt deel aan de World Hydrogen Summit & Exhibition 2023 die gehouden zal worden van 9 t/m 11 mei a.s. in Rotterdam. Bij deze gelegenheid zal Bureau Veritas de Renewable Hydrogen Certification methodiek presenteren, een vooruitstrevende aanpak om duurzame en veilige productie van hernieuwbare waterstof objectief en onafhankelijk te beoordelen.

De Sustainable Energy Council (SEC) organiseert samen met haar partners opnieuw de driedaagse World Hydrogen Summit & Exhibition. Het event biedt een platform voor ruim 8.000 experts en beleidsmakers, afkomstig uit meer dan 100 landen op het gebied van hernieuwbare energie en de toepassing van waterstof

Bureau Veritas biedt een breed portfolio van specifieke diensten m.b.t. waterstof voor alle spelers in de waardeketen, variërend van producenten en toeleveranciers tot aan industriële gebruikers en consumenten. Dat aanbod past in de bedrijfstraditie van Bureau Veritas die gericht is op het bieden van oplossingen m.b.t. onder meer kwaliteit, veiligheid, milieu, maatschappelijke verantwoordelijkheid en duurzame ontwikkeling.

Tegen de achtergrond van de acute en snel groeiende behoefte aan duurzame en hernieuwbare energie neemt Bureau Veritas een toonaangevende rol in als wereldwijd erkende partner om zowel veiligheid als compliance te waarborgen in de waardeketen van waterstof, met inbegrip van productie, opslag, transport en verbruik.

Bureau Veritas heeft een nieuwe methode ontwikkeld om veilige en duurzame productie van hernieuwbare waterstof objectief te beoordelen en te waarborgen. Deze methodiek, Renewable Hydrogen Certification, zal gepresenteerd worden door Laurence Boisramé, Global Hydrogen Sales Director, op 10 mei van 10.15 tot 10.30 uur als onderdeel van het officiële congresprogramma.

We nodigen u uit om Laurence Boisramé en onze andere waterstofexperts te ontmoeten op onze stand A67 direct na haar presentatie vanaf 10.30 uur.

Bezoek onze stand A67 om kennis te nemen van onze dienstverlening en expertise, zie voor meer informatie ook onze brochure Renewable Hydrogen Certification & Label brochure.

Voor meer informatie over het event verwijzen wij u naar de website https://www.world-hydrogen.com.